top of page

את כבר בת 6

עודכן: 10 ביוני 2018


איך גדלת ואת כבר בת 6, במשך חמש שנים ראיתי עם איזה מתנות באת לעולם הזה מתנות מדהימות, ילדה של אהבה קראנו לך (עדין קוראים לך) כל אדם שהתקרב אליך לא יכל שלא להתאהב בך,


כל אדם שטיפל בך טיפל בך כאילו היית ילדתו, וגם האהבה שאת נתת לסביבה היכולת לאהוב ללא שפיטה, אהבה נקיה-טהורה,


כל השנים האלו ראינו את החיבור שלך  לעולם של מעלה חיבור חזק מאוד.

כבר שנה אני רואה את התהליך של סגירת החיבור שלך לעולם של מעלה, אני רואה איך את בונה את האישיות שלך ואיך ילדת האהבה שלנו נמצאת שם אבל היא מתחילה להיות ברקע ולא בחזית, בתחושה שלי עכשיו בגיל שש החיבור נסגר ועכשיו את מתחילה פרק ב' שבונה צד נוסף באישיות שלך, צד שיאפשר לך לממש את היעוד שלך,  


אז החלטתי שהגיע הזמן לכתוב לך את המילים האלו כי יבוא יום שיובל עד גיל חמש ויובלי מגיל חמש יצטרכו להפגש וביחד להגשים את היעוד שלך.

כדי שלא נשכח וכדי שאת תדיעי עם איזה מתנות נפלאות הגעת לעולם מילים אלו נכתבות.


1. ניחנת ברגישות מיוחדת לחלש ולפגוע - בגיל שנה בהיותך במעון היה המון רעש בגן ובצד השני רחוק ממך בכה ילד, אך את שמעת את הבכי שלו והלכת על 4 אליו וליטפת את ראשו. כל פעם ששמעת ילד בוכה אוזנייך נפתחו וחיפשת מי בוכה.

2.יכולת להרגיש מעבר למילים

3.את מתקשרת גדולה- בגיל +3 ישבנו אני ואת בשש אחה"צ, לפתע אמרת לי "גלית יצאה אין אוטו, נעלם האוטו, לקחו אותו שתי אנשים", אני שואלת אותך "גנבו את האוטו" את עונה "לא לקחו", למחרת בשיחה עם הגננת התברר שבשעה 6 בערב הגננת הייתה בת"א וגררו את האוטו 2 אנשים כי החנתה במקום אסור.

4. חוכמה פנימית קדומה ועמוקה מאוד



אחרי גיל חמש קיבלת מתנות נוספות:

1.עקשנות 

2, פוליטיקה

3. יכולת ביטוי גבוהה מאוד

4. לעמוד על שלך.


אוהבת אמא




אם יש לכם שאלות נוספות - אשיב עליהן בשמחה



צפייה 10 תגובות
bottom of page